T-annesi
İlk aylarda sıkıntı bebeğim yenidoğan yoğun bakımda yattı 1 haftalıkken her ziyarete gitmemde beni gören doktor hemşire bu bebek çok gazlı sen ne yiyip içiyosun böyle diyodu artık iyice sinirlerim bozulmuştu araştırıyorum bakıyorum ne yiyim diye yicek bişey yok herşey gaz yapıyor tamam yemeyim desen aç gezerim ama bu sefer de süt olmicak zaten çocuk hastanede yatıyor stres üzüntü süt gidip geliyo. Epey bir bunalıma soktu bu konu beni ama neticede herşeyi yedim son kararım bu oldu. Bulgur pilavı çok gaz yapiyodu ama yiyordum 🤷🏾♀️ o gün gaz damlası veriyordum oğlana öyle öyle geçti gitti