Bebeğim 7ci ayında, doğduğundan beri zaten az uyuyordu ve colic sorunu vardı. Şimdi ise uykusuzluğu git gide artı sabah kadar abartısız 30 dakika da bir uyanıyor. Defalarca uyanıyor ve uykuya dalarken sürekli sallanmak istiyor sallamamıza rağmen yine aynı. Aşırı derecede uykusuzluk sorunu var, gün içerisinde uykuları aynı şekilde çok iki ya da üç defa 30 dakika uyuyor oda uyutana kadar kafamız çatlıyor. Doktora götürdüm çok şükür bir sorunu yok dediler. Aile doktorumuza da ekstra gidip sordum ama normal dedi. Aynı durumu yaşayan ya da benzeriyle karşılaşan var mı ? Uyku damlalarını araştırdım sağlıklı degıller ve bayıltıcı özledikleri varmış aslında. Ilık banyo masaj herşeyi de denedim, ama olmuyor 🤷🏻♀️