Bugün 20 günlük oluyoruz. İki gündür sabah 10 da uyanıyor akşam 10 a kadar hiç uyumuyor. Gece uyuyordu artık gece de uyumuyor. Mama ve emzik tutmadığı için beni bırakmıyor. Kucağımda biraz uyuyor yatağa koyunca direkt uyanıyor. Yani normal bişey mi yenidoğan bir bebeğin bu kadar uykusuz kalabilmesi bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim ..