Elfidam Kızım 1yaşını geçecek hala regl olmadım. Ufak lekenlenme bile olmadı. Sizler ne zaman oldunuz Bu arada gebe değilim hala emziriyorum
Elfidam Sglmali kesinlikle cok stresli. regl olmak büyük nimet. Stres topu gibi geziniyorum ortalıkta
Kumsalada-fettahtoprak Oglum 3ay 7 günlük 2.5 ay emzirrebildim şuan mama yiyor dört gözle bekliyorum vallahi olmayı çatlayacak gibi hissediyorum resmen normal doğum yaptım . Kızımda 40imdna hemen sonra oldum bunda olmadı
EsraKerimm Elfidam benim sütüm olmadığı için ve sorunlar yaşadığım için olsa gerek 60 gün falan olunca oldum.sanırım sütü olan ve emziren annelerde olmuyor
Thanim Benoanne EsraKerimm ben emziriyorum doğum yapalı 3 ay oluyor 2 kere regl oldum fakat göbegim duruyor gideceğinden şüpheliyim artık bir parçam gibi :)
Benoanne Benim merak ettiğimde bu ben 40 cıktı adet oldum ama bi daha olmadım 2 ay 26 gunluk kizim. Sezeryan olmuştum adet olunca göbekte iniyor mu bilen var mı hala karnım inmedi bu duruma canım cok sıkılıyor
Elfidam Benoanne daha çok erken göbeğin inmesine. Ben normal dgm yaptım ve 6.ayda inmişti. Adetin de etkisi vardır elbette ama her ay karnım benim de şişiyor fakat regl olamıyorum işte
Bihter Cinars14 o kadar aynı durumdayız ki ayları günleri bile tutuyor 😬 olsak artık da rahatlasak yüzüm sivilcelendi