Benim gibi bebeği 6 aylık olup da hâlâ gaz sancısı çeken var mı çok merak ediyorum ? Saat 3.38 ve daha yeni uyutabildim gaz sancısından dolayı ağladı sürekli gündüz sıkıntı yok ama gece olunca gaz sancısı tutuyo. Bizimle aynı şeyleri yaşayan var mı varsa neler yapıyorsunuz 😏😏