Merhaba 16 aylık kızımı 10 gündür emzirmiyorum. Bırakmamın sebebi ilk aylar emmediği için sütüm hep azdı ama artık dahada azalmıştı 10 gün olmasına rağmen göğsümde hiç ağrı şişme olmadı. Bide artık sürekli ısırıp kanamaya başlamıştı. Çok aramıyor ama arada uyurken dokunmaya çalışıyor çok üzülüyorum erkenmiydi acaba diye. Siz ne zaman kestiniz