Merhaba arkadaşlar 1 yaş 4 aylık oğlum 2 kez ateşli nöbet geçirdi kontrol için goturdumuz doktor EEG çekimi istedi ve verilen kağıtta gece boyunca en fazla 2 saat yatırılması gerektiği yazıyor nasıl tüm gece uyanık tutarım bilmiyorum bilgisi olan varmı daha önce yaptıran teşekkürler 🌺