minnos004 Bilgekpn alttan muayene de görülür.( alttan muayeneye gerek olmadigi surece olmasada olur)Sekizinci haftada kalp atışını duyarsınız.
Deletedmom_112 Bilgekpn ilk hamileliğimden 6 haftada keseyi, 7. haftada bebeği görmüştüm. 2. hamileliğimde ise 7. haftada keseyi 8. haftada bebeği görmüştük. Kısacası bebeği görmek için daha erken olabilir, bu arada sağlıcakla doğsun 🌸
minnos004 Bilgekpn geç mi aslında erken bile. Çünkü bebegin serüveni cok uzun. Adetin ilk günü hesaplanır gebelikte halbuki o sırada bebek yoktur bile. E döllenme rahim e yerleşme süreci 15 gün sürüyor muş. O sırada su damlası kadar dahi değildir. Bizim sekiz haftalık dediğimiz aslında alti haftalık. Yüce Rabbim in hikmeti.