Ayseozr58 2 ay 10 günlük bebeğimin baş çevresi 40,5 cm çıktı doğum baş çevresi 34,5tu 1 ay kontrolunde 37,5 cm di. Doktoru biraz büyük dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı acaba? Kg su 6200 gr boyu da 59 cm.
buse6549 Ayseozr58 benim de bebeğimin baş çevresi normale göre bir tık büyük kafasının arka tarafı düz değil yuvarlak bir kafası var. Benimde öyle. Genetik. Hatta doktor bir doktor bizi o kadar korkuttu ki ultrason çektirdik ama hiç bir sorun yok içiniz rahat olsun. Görüntüsünde bir anormallik yoksa merak etmeyin ❤️ Tabiki takipte kalın ama içiniz rahat olsun
buse6549 Ayseozr58 şuan kontrol defterimize baktım. Doğduğunda 35 cm. Birinci ay 37,5 ikinci ay 42 cm 3.ay 43 cm 4.ay 44,5 gibi gitmiş 1 yaşındaki ölçümü 50 cm ❤️
MinikPandam_ Ayseozr58 aptamil uygulamasının persentil hesaplama kısmına yazın tüm değerleri o detaylı bilgi veriyor. Bir de biraz büyük ya da biraz küçük olması önemli değil genetik faktörü de var dert etmeyin
Ayseozr58 buse6549 görüntüsü derken böyle direk bi büyüklük hissedilmiyor bende usg çektirdim değerleri pek anlayamadım doktorum da cok takıntılı başka doktora göstereceğim
Ayseozr58 buse6549 usg sonuçlarınızda vertriküler genişlik ve hemisferik genişlik diye bi değer var mıydı acaba?
ZhraCelik buse6549 1 yaş 50 cm mi dediniz benim oğlum 27 aylık yani 2 yaşını geçti 50 cm de bende oğlumun kafası büyük mü diye düşünüyorum hatta 9 ocağa randevu aldık doktora sormak için
ZhraCelik Tozluyol 1 yaş da 50 cm büyük demediler mi hiç yanlış anlamayın benim oğlum 2 yaşını 2 ay geçti 50 cm dedi sağlık ocağı bende başı büyük mu diye düşünüyorum randevu aldım doktor a sormak için
buse6549 Tozluyol normaldir çünkü benim çocuğum hem erkek iri bir bebek boy olarakta büyük kızlar daha minyon oluyorlar hem de bizim genetik olarak kafamız yuvarlak kafasının arkası düz değil o yüzden normal sizinki de :)
buse6549 Ayseozr58 ben o kadar ayrıntılı incelemedim ultrason sonrası çekildiği gibi sonuçlar doktorun ekranına düştü iki doktor da kontrol etti sorun yok dedi
Ayseozr58 MinikPandam_ orda hesaplayınca 50.2 çıkıyor sorun yok gibi ama usg sonucunu karşılaştırabiliceğim bi anne vardır diye konu açmıştım
-Ozge- Ayseozr58 benim bebeğimde öyleydi önden gidiyordu baş çevresi takip edelim dediler her ay düzenli kontrole götürüyordum bir gün eşimle gittik ve doktor eşimi görünce tamam takibe gerek yok genetik dedi çok şükür bir sorun yok. Umarım sizinde genetiktir yinede kontrolü ihmal etmeyin
Ayseozr58 -Ozge- benim eşime de kafası büyük dedi bebeğimin doktoru ama tabi sizin de dediğiniz gibi her ay kontrole götüreceğim
Sontvbukucu Ayseozr58 erkek bebek. Dogum 34 cm Ay 37 cm Ay 39 cm Ay 40.5 Bizim bu sekildeymis cok büyük fark olmadigi için yazdım. Genetik olarak kafa yapilariniz nasıl
Ayseozr58 Sontvbukucu eşimin fark edilicek kadar büyük ama benim de büyük. Abimin ve kayınpederimin de büyük kısacası genetik olabilicek bir sürü yakınımızın kafa yapısı büyük