aliMommy Cesaretsiz olanlardanım ama istiyorumda oğlum sürekli birilerinin bebeklerinin arkadaşlarının falan bizde kalmasını istiyor anneleri gitsin diyor bizimle yaşasın bizim olsun istiyor ama hiç bir çocuğa dokunmamada izin veriyor 😏
Sontvbukucu aliMommy bence 1. Cocuk okula basladiginda olmalı böylece buyuk cocuk okuldayken anne diger cocuga bakabilir. Yas aralığı yakın olacaksa da annenin yardımcısı olmalı anne kv. Gibi.
BuzluKahve aliMommy en az 4. İlk çocuk kreşe başlamalı. Kendi ihtiyaçlarını tek başına karşılayabiliyor olmalı.
biroglanannesii1 aliMommy Böyle postlara yorum yapmıyorum büyük konuşmak istemiyorum başıma geliyor 😂😂😂 çok iyi korunuyorum ama sırf konuştuğum için gebe kalmaktan korkmuyor değilim açıkçası araları bana göre 4 yaş 5 yaş olmalı öyle düşünüyoruz eşimle 🤌🏻
aliMommy biroglanannesii1 birşey olmaz inşallah kuzucum korkma bende korka korka bu zamana kadar geldim hiç bir korunma olmadan (geri çekilme) korunma sayılmıyormuş ama geliceği varsa geliyor ya heralde çevremde birçok kişi korunma olmasına rağmen hamile kalan var
biroglanannesii1 aliMommy İnşallah canım zaten ondan diyorum ya kat kat korunuyorlar gebe kalıyorlar 🤦🏼♀️