Merhaba, park beşik kullanıyorum. Bebegim emmek için çok sık uyanıyor ve ben çok yorgun olduğum zamanlar yanıma alıyorum, birkaç kere.dusme tehlikesi yaşadık bu yüzden farklı yöntemler deniyorum. Normalde ayağa kalkmaya çalıştığı için alt kademeye aldim, şuanda öyle ama diyorum ki beşiği bağlama aparatiyla yanıma bağlasam. Ve emecegi zaman henen o tarafta emzirsem uyuyakalirsak da besikle benim aramda kalır, düşme.tehlikesi.olmaz diye düşünüyorum. Atladigim bir yer var mı? Ya da.bunu böyle deneyen?