7 aylık oğlum var. Taa en başından başladı sorunlarımız… Hastane sürecimiz ,yoğunbakımda kalış, rahatsızlığını öğrenme.. Anne sütünü kestiler hemen. Ilaçla sütümün geri çekilmesini sağladılar. Neyse Rabbimden geldi dedim devam ettim. Oğlumun sürekli kusmaları baş gösterdi kilo alımı iyi sorun yok denildi… Mamayi reddetti sürekli uykuda sallaya sallaya verdim. Beşiğin yanında otura otura dizlerim kanadı yara oldu. Gece uykusu bilmiyorum çünkü o uyuduğunda 10 cc de olsa mama yediriyorum. Bu aralar iyice huysuz bana da çok bağımlı. Beni görmediği an başliyor ağlamaya hem de ne ağlama öğürüp kusuyor tıkanıyor. Bu aralar sürekli bi ağlama mızmızlaniyor. Onu çok seviyorum ama artik çok yıprandım. Uykusuzluktan bayılacak gibi oluyorum. Şekerim 50lere düşüyor ve migren hastasıyım. Acilde serum 3 tane serum yedim bugün kafam kaldırmıyor. Mama yedireyim dedim mamayı görüp öğürdü kustu direkt. Ek gida desen aynı… Tükendim artik geçecek mi bugünler ?