03122022 benim kızımda da var 20 günlükken doktor üfürüm var kardiyolojiye görün dedi 40 günlükken randevu ancak geldi gittik 2 delik çıktı biri küçük diğeri biraz büyük kapanır bidaki gelmeye küçük olan demişti geçen ay kontrole gittk kapanmamış ikiside 9. Ayda tekrar gel dedi bakalım. Buradakiler isimlerini boyunu vs biliyo bize bakan doktor mu kötü anlamadım bişey demiyo sarsanda söylemiyo özel bi yere götürmeyi düşünüyorum 9. Ayı beklemeden