Arkadaşlar kızım yeni 1 yaşına girdi ama her gece uykusunda ağlayarak uyanıyor ve sakinleştiremiyorum 2 gündür de aşırı bi sınırı var vuruyor atıyor iştahı da kesildi bi şey yiyip içmiyor 1 yas sendromuna falan mı girdi yaşayan var mı bu durumu bide uyku eğitimini nasıl verebilirim sallayarak uyutmak istemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim