-Ozge- Gunes789 şuan büyüdü benimki ama 3 aylıkkende çorap giydirmiyordum kış bebegiydi fakat üşümüyordu tulumun içinde sıcacık oluyordu
balliborekkk Gunes789 2 yaşında kızım külotlu çorap atlet uzun kollu zıbın tulum klima yakıyoruz sabaha karşı soğuk oluyor birde yerde dosekte yatıyor kızım Oyuzden böyle giydiriyorum birde üstünü hiç ortmez seleserpe yatar🙈
Gunes789 -Ozge- teşekkür ederim yorumunuz için. Ben de bu gece çıkardım çorabını bakalm yeterli olacakmı
Gunes789 Busragokceberra sağolun kimse bişey yazmadı ben de giydirmedim bidahaki uyanmasında bakacağm üşümüş mü diye normalde hep giydirioyorum çoraplar biraz bileğini sıkmış gibi
Busragokceberra Gunes789 Biraz genişletip takın ayağının sıcak olması üşümedigi anlamına gelmez bu arada bacakları ve göğüs kısmına bakın hep oralardan anlaşılırmış üşüyüp üşümedigi