Mslakn Arkadaslar yokmu bunun caresı egzamamı neyse bu elımde sureklı bıyere atlıyor acısından öafolfum yılardır yarık yarık hep elım varmı bole bısy atlatan
Elifinilki Mslakn Benimde var egzama belogent diye bi krem kullanıyorum geçiyor ama sonra tekrar başlıyor stres sıkıntıdan
AlyaNurcan Mslakn benimde saç bitimimde var emzirdigim için ilaç falanda içemiyorum eczaneden şampuan aldım biraz öyle rahatlıyorum ara ara azıyor resmen kafamin içine yayılıyor cok zor bir durum
Nursenaglbtn Mslakn instagramda “Barış Muslu” bakabilirsiniz Neuroformat sayfası. her türlü hastalığı geçirebilirsiniz travmasını bulduktan sonra Egzamanın travması ayrılık. Yani sevdiğiniz birinden ayrılmak vucutta egzama olarak kendini gösteriyor. Egzamasını geçiren birçok kişi var. Bir göz atın
Dellengec Vücutta egzama varsa yüzde 60 alerji vardır yüzde 40 ta evde bulunan toz kedi köpek tüyü asidik besinler deterjanlar. Yani ortaya çıkan egzamayı kremlerle bitiremezsiniz. Temeline inmeniz lazım. Benim oğlum egzamaydı. Doktorum demişti hatta veririm kortizonlu kremi bebek poposu gibi cildi olur ama kökenine inmeliyiz demişti. Benim oğlum da inek sütü alerjisi ev tozu akarı alerjisi hamam böceği alerjisi ve kedi köpek tüyü alerjisi çıktı. Eve kurutma makinesi aldım egzama bitti. Kıyafet tüm bu tozları üzerinde taşıyor çünkü.
yasacmalamalo Dellengec ya kurutma makinesi faydalı olur mu ki ya kızımda da çıktı nemlendirici losyon sürüyrm vücut kuru kalmasın die sık sık bızımde kedi tüyü toza cıktı de yumurta dokunuyor gıda ya cıkmamıstı ama hala emiyor bi de bnm yediklerimden de dokunuyo olblr
Polannem Eşimde de var ne yazık ki. Kullanmadığı krem, ilaç kalmadı. Kısa süreli geçiyor sonra tekrarlıyor. Ozon tedavisine başladı çok çok iyi diyemem ama birkaç gün geçiyor yine çıkıyor. Çözüm bulamadık malesef
Caglaknk Mslakn benim de covid aşılarından sonra ayağımda ve elimde çıktı be kullanırsan kullan asla geçmiyor arkadaşın dediği gibi deterjanlarla teması kes eldiven kullan sıvı sabun yerine katı sabun kullan bi süre iyi geliyor sonra onu unut unutunca geçiyor :)
Boncukkizim Mslakn benim de ellerimde ayaklarımda egzama var. Yıllardır geçmiyor. Mfuro diye bir krem kullanıyorum. Geçer gibi oluyor sonra tekrar başa sarıyor 😔 varsa bir çözümü bize de söyleyin lütfen
Dellengec Mslakn ayrıca gözümden kaçmış ben çocuğunuzda flaan sandım. yetişkin egzamasının bir çözümü yok maalesef. Sadece egzamayı belirginleştiren şeylerden uzak kalabilirsiniz
Nursenaglbtn baykuskiz_ anneden yani anne iyileşince bebekte iyileşiyor çok fazla var örneği bakabilirsiniz
Fatosdgn Egzamanın kesin çözümü yoktur ancak ciddi oranda azaltan ürünler vardır. Bu ürünlerin en önemli detayı ise içeriğidir. Egzamaya çözüm ararken içindeki kimyasallarla ciltte başka hasarlara yol açmamakta en zorudur. Bu konuda tavsiyede tek geçeceğim sağlık bakanlığı onayı olan birçok eczanede satılan Homm Bitkisel firmasının bitkisel içerikli ürünleridir. Kesinlikle tavsiyemdir. Ben bebeğimin egzaması içinde bu ürünleri kullanıyorum çokça memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim