Pnrinciymn Bebeğimin gazı çok kötü kokuyor ve bağırsak sesleri geliyor aralıklarla normalde böyle değildi bikaç gündür bu şekilde neden olabilir bilen varmı veya tecrübe eden ?
Kustuyu95 Pnrinciymn benim duyduğuma göre gazı kötü kokanın bağırsak sistemi iyi çalışırmış ama normal yetişkinyer için ruymuştum bebekler içinde öyledir diye düşünüyorum
Elif_demir2134 Pnrinciymn biz iki aylık olduk yaklaşık 15 20 gün önce bebeğim hasta oldu o zaman kötü koktu doktora söyledim antibiyotik ve ateş düşürücü vermişti malum salgın hastalıktan nasiplenmiştik iki gün ilaç kullandık geçti çok şükür inşallah sizin de hasta olmaz🤲🌹
Pnrinciymn Deletedmom_68 2 gündür yapmıyor ama ondan öncede bi 4 gün kadar yapmamıştı sonra yaptı şuan da 2 gündür yok ama yapınca da kabız gibi katı yapmıyor ya da aşırı zorlanmıyor 🤷🏻♀️
Deletedmom_68 Pnrinciymn içeride kalınca gazı körü kokutuyor ya benimki de bir gün yapmasa gazı kokar
Pnrinciymn Kustuyu95 Bilemedim bende normalde o kadar değildi o yüzden acaba bi sorun mu var diye düşünmeden edemedim ama benim beslenmemden kaynaklanırmı acaba birkaç gündür kahvaltıda yumurta yemiştim de o yüzden olma ihtimali geldi aklıma
Pnrinciymn Elif_demir2134 Benimde bebeğim 3ay 13 günlük şükür bi sağlık sorunu hastalık belirtisi yok ama bugün fazla kötü koktuğunu farkettim o yüzden tecrübeli annelere sormak istedim. Ben benim beslenmemden kaynaklandığını düşünüyorum ama inşallah öyledir bakalım deniycem görücez