Habibe93 e bebekte humana olan markayi vermistim ben bebegime rezene gazi cok vardı günlük 30 ml kadar gun boyu bir iki yudum seklinde iciriyodum simdi gazi bitti humanin papatya cayina gectik uyku konusunda rahat uyusun diye onuda ayni sekilde iciriyorum 3 ay 12 günlük bi zararı yok doktoruma danisarak aldim icirilebilir ama dedigim gibi e bebekte olan bebekler icin olandan iciriyorum