Oğlum 2 yaşına yeni girdi ve 1 haftadır gece uykularına geçiş yapmakta zorlanıyor. Odadan çıktığım an ağlamaya başlıyor. Sabrımın sonlarına geldim artık. Bende onunla beraber oturup ağlama derecesine geldim. Bundan öncesinde çok güzel bir uyku düzeni vardı, kendi kendine uyuyordu. Öğlen uykularnda problem yok ama gece ne oluyorsa çocuğa krize giriyor resmen.
Bu durumda olan veya bunları daha öncesinde yaşan kişiler yazabilir mi?