Tnzl Migrostan keci sutu ve probiyotik maya aldim ama bi paketi 2 kilo sut icin yaziyor paketin yarisini koysam tutarmi sut ziyan olsun istemiyorum az az yapsam mayayi nasil kullanic deneyen anneler yardimci olursa sevinirim
Deryaa4319 Tnzl şişe şeklinde mi aldın toz maya mı aldın bi litreye iki yemek kaşığı maya kullanıyorum şişe olandan canım çok güzel tutuyor
Tulker_erm_34 Bende 1 lt sütle yapıyorum süper tutuyor sıcaklığını iyi ayarlamak gerekiyor tutar yani👍
Tnzl Tulker_erm_34 tesekkurler🤗 Deryaa4319 sise bulamadim toz o da sanirim once yarim cay bardagi mayalanip yogurt olup sonra sute ekleniyomus
Tnzl Tulker_erm_34 tesekkurler🤗 Deryaa4319 sise bulamadim toz o da sanirim once yarim cay bardagi mayalanip yogurt olup sonra sute ekleniyomus
Deryaa4319 Tnzl dediğim gibi canım ben 1 litre süte iki yemek kaşığı maya ekliyorum taş gibi oluyor 😄😍