Dlrblt Meraba arkadaşlar kızım 3 yaşında uykudan aniden uyanıp ağladı popom acıyo diye pişik olmuştur diye baktım ama bişey yoktu ama buna rağmen acıyo diyo neden olabilir acaba bu yaş cocuklarda basur olur mu ki bilgisi olan var mi
Mslll Dlrblt gün içinde kakasını yaptıysa tahrişten ağrıyo olabilir ya da kakasını yapmak istemeyip tuttuğu için de olabilir yoksa 3 yaşta basur olmaz yani
Mslakn Dlrblt kızım 4 yasında aynı seyı yasadık popom dıyor ama vajınasında pısık oldugunu farketım bepantol suruyorum gevıyor kızarıklık oluyor tahrıs sanırım bı bak derım canm
Tubamelekkk Dlrblt kabızlık olabilir mi yani kakasını yapamıyor olabilir poposu acıyor olabilir benm kızda bazen kabız olduktan sonra tuvalete çıktığında diyor Çünkü zeytin yağı felan sürsenz
Keremali22 Dün koforde birinle tanistim 3bucuk yasinda poposunda catlak varmış kuru yemekten bi doktora goturun isterseniz
Dlrblt Keremali22 anladım saolun bu aralar kabızlık problemi vardı dediğiniz gibi çatlak oluşmuş olabilir
Dlrblt Dellengec himm araştırdım bende hemen denk geldim dediğiniz gibiyse doktora götüreyim en iyisi saolun bu arada
Dlrblt Mslll doğru dedikleriniz de olabilir aslında banada basur bu yaşta olmaz gibi geldi ama emin olmak amacıyla buraya danisayim dedim saolun bu arada
Dlrblt Mslakn baktım yoktu çünkü bi ara yine aynı durum oldu dediginiz gibi vajinası pişik olmuştu kremledim geçti ben yine aynısıdır diye baktım ama yoktu pişik saolun bu arada
Cansu8835 𝐂𝐚𝐧𝐦 𝐩𝐨𝐩𝐨𝐬𝐮𝐧𝐝𝐚 𝐳𝐨𝐫𝐥𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐛𝛊𝐳𝐥𝛊𝐤𝐭𝐚𝐧 𝐜̧𝐚𝐭𝐥𝐚𝐤𝐥𝛊𝐤 𝐯𝐚𝐫𝐦𝛊 𝐛𝐢𝐫.𝐤𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐞𝐭 𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦 𝐛𝐢𝐫.𝐝𝐞 𝐤𝐚𝐤𝐚𝐬𝛊𝐧𝛊 𝐤𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐞𝐭 𝐤𝐮𝐫𝐭 𝐯𝐚𝐫𝐦𝛊 𝐢𝐜̧𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐤𝐮𝐫𝐭 𝐯𝐚𝐫𝐬𝐚 𝐨𝐧𝐝𝐚𝐧𝐝𝐚 𝐚𝐜𝛊𝐫
Cansu8835 Dlrblt poposunun yanlarında catlak seklınde belli oluo ve kakasını yaparken aglıosa doktora gösterin