KubraP Kizlar, 3 aylik bebeginizi nasil uyutuyorsunuz ve kac saat uyuyor? Benim bebis gunduz cok az uyuyor.. gece de 12/1 den once uyumuyor. Uyku egitimi de erken gibime geliyor..
Ffak KubraP 8den sonra uyutmamaya calıs bir de banyosunu uykusundan önce yaptır o zaman uyuyordu bizimki. Biz 5.aya girdik git gite düzeliyor ama senin uygulamalarınla tabi
Damladuru01 KubraP benim bebeminde son 1 haftadir gündüz uykuları yok denecek kadar azaldı.3 ay 20 günlük gündüzleri toplam en fazla 2 saat uyuyor o da en fazla yani gece uykusuna 9-10 gibi geçiyor bazen 11i de buluyor henüz düzen yok ama gece güzel uyuyor ben 3 4 saatte bir beslemeye çalışıyorum uyur uyanık halde onun dışında kendi uyanmiyor sabah 8e kadar
HsMT KubraP hamak beşikte sallayarak uyutuyorum akşam 9 da gece uykusuna yatıyor gece sadece beslenmeye kalkıyor geri uyuyor
Ffak Bir de gündüz uykusu için ben sallıyordum yeter ki uyusun diye gündüz uyuyan bebek gecede uyuyor
Damladuru01 KubraP Gündüzleri ana kucaginda sallayınca uyuyor zaten yarım saat tek uykuda uyuyor. Geceleri de emziriyorum ya da mama veriyorum gazını cikardiktan sonra yatağına koyup emzik veriyorum birde YouTube de sakinleştirici bebek müziği diye bir şey keşfettik onu duyunca sakinlesiyor gercekten de öyle kendi uyuyor yatağında sallamıyorum emzik ve müzik