Hilal_-19 14 aylık oğluma hayır yapma demeyi öğretiyorum ama bazen inadına yapıyor bende kızıyorum yine yapıyor bu konuda ne yapabilirim hayırı nasıl öğretebilirm bide vurma huyu var yani eliyle oyuncakla bu konuda ne yapabilirim bi yardımcı olun lütfen
pasaklisinkukuli Hilal_-19 gelişim ve eğitim psiklojis dersinden hatırladığım şu cocuklar olumsuz yönergelerden anlamazmış o yüzden hayır yerine oğlum televizyon izlersek gözlerimizin sağlıgı bozulur o yüzden yapmamız lazım Ya da sokakta durmak istiyorsa hava çok soğuk üşürsen bir hasta olabilirsin uzun süre parka gelemeyiz gibi anlatmak gerekiyormuş
Tugcee_gokalp30 pasaklisinkukuli Bnm oğlumda anlamıyor ama bu konuda ben kendimi suçluyorm çocuğa 9 aylıktan beri sürekli hayr yapma dur gibi ikazlı kelimeleri çok kullandğm için normallşti o yüzden hayır kelimesinin ne olduğunu bilmiyor sürekli hayrr demeyin bırakın gözlemleyin sadece tehlikelere karşı 18 aylk şu an yine anlamıyor bu konuda kndimi torpilyrm hayırı çok söylememeye çalşyrm onun yerine olmaz anncm zararlı o cıs canın acır gibi şeyler söylüyrm hayırı unutması lazm ki duyduğnda anlamsı için
Hilal_-19 Tugcee_gokalp30 gün ikinde belki 1 belki 2 kere söylüyorum oda prizlere dokunmaya calısıyor cıss hayır yapma annecim diyorum
Hilal_-19 Dellengec çok haklısınz zaten bende 14 aylık bebege bir kızıyorum bir bagırıyorum ev inliyor görmeniz lazım