Beraninannesii Ara lekelenmem olduğu için kadın doğum doktoru ile görüştüm kan tahlili istedi benden sonuçlarım çıkmış anlayan varmı ☺️(Aynı zamanda doktoruma da yine gidicem uygun oldugumda) ☺️