Tubagokce 3 aylık bebeğim doğduğundan beri burnundan kusuyor bu durumu yaşayan var mı normal mi, doktorlarıniz ne söyledi anneler lütfen yardımcı olun
Tubagokce Doğumdan itibaren reflunyatağı kullanıyorum, zaman zaman fışkırır tarzda bazen basınçlı canı cok acıyo diye düsünüyorum sonrasinda agliyo çünku