1ay 25 günlük olduk. Ne gündüz uyuyor ne gece. En uzun uykusu 1 saat o da nadirdir yani. Ayağımda sallasam aynı beşiğinde sallasam aynı. Emzik versem uykuya dalıp ağzından atıp uyanıyor emziksiz uyutuyorum yine uyanıyor. Normal mi böyle olması gerçekten bitik bi haldeyim. Morale ihtiyacım var😞