Selam kızlar ✨
Kızım 4.5 aylık 1 haftadır öksürük boğazda balgam ve sümüğümüz var 🤧 doktora goturdum (asm) kızım güleç pozitif bir bebek olduğu için bu bebeğin neresi hasta cok a sağlıklı büyütülecek öksürük değil belli ki kendisi atlatsin öksürüğü dedi ve sadece burun spreyi ile geri gonderdi evde parol ile aferin şurupları var ama etki etmiyor tam uyuyacağı vakit ya da uykuda tutuyor öksürük ağlayarak uyaniyor ne yapmalıyım yardım edin (pekmez karabiber karışmı yapıp da verdim) kesin çözüm söyleyin içim parçalanıyor çocuk doktoruna gidin diyenler olacak gitme gidebilme gibi bi durumum olsa hic burada bu postu açmamış yardim istememiş olurdum böyle düşüncesiz yorumlarinizi kendinize saklayın lütfen yardım edebilecekler yazabilir mi 🥺🥺