Yaso1_ bence çok yeni bize 5. Aydan sonra söyledi doktorumuz ama sağlık ocağı da 4.5 aylıkken destekli 45 derece açıyla kucağınızda oturdun dedi o hep kalkmak ister bizimde öyleydi ama dr 5. Aydan sonra dedi ve asla desteksiz ve yüksek yerde tek başına bırakmayın zemin kirlide olsa yere bırakın çocuğunuz diyor hemşire doktor