Minigimmm00 Kızlar bebekler kaç aydan sonra kendi ni besliyor yani çatal kaşık kullanabiliyo kendi yemeğini kendi yiyio hangi ay uygun olur geçmek için
Sontvbukucu Minigimmm00 6. Ayda blw ve klasik yöntemde karışık basladik. Hem kendi yiyor hem ben yediriyorum. 1 yaşından beri doke saca da olsa catal kasik kullaniyor 15 ay 21 gunluk su an.
BuzluKahve Minigimmm00 Ben ek gıdaya geçtiğimizden bu yana hep önüne koydum, kendim yedirmedim. Önce eliyle yedi:) 1 yaş olmadan çatal kullanmayı öğrendi. Şimdi 26 aylık hem çatal hem kaşık kullanabiliyor.
simiyyy 15.ayından beri sanırım çatal tutuyor. 19 aylık son bir aydırda kaşığı dengeli tutmayı öğrendi