Benim bebeğim henüz 1 aylık. Evde nem seviyesi çok düşük bundan dolayı burun tıkanıklığı ve boğaz kuruluğu yaşıyoruz ara öksürüyor hatta buhar makinesi almayı bende düşündüm ancak yenidoğan döneminde önerilmiyor demişlerdi öyle bi durum var mı acaba?