Beni kızım 8 aylık olucak 4. Ay atağına kadar çok sık uyanmazdı yani en azından 4 saatte bir falan uyanırdı, ama 4. Aydan beri daha sık uyanmaya başladı. 7,5 aylıkken diş çıkardı o ara saat başı kalkıyodu ama diştenmiş sonra anladım😁 bence artık alışkanlıktan kalkıyorlar ben her uyandığında emzirmemeye çalışıyorum bu aralar bakalım belki azaltırız. Bir de gündüzleri yeteri kadar emen beslenen bebeğin gece emmese de acıkmayacağını söylemiş birisine doktoru burda okumuştum.