Kızım 17 aylık olmak üzere, çok şükür doğduğundan beri gece uykularında hiç bir sıkıntımız yoktu ama son zamanlar geceler kabusa döndü artık.. sorun şu ki kızım sürekli rüya görüyor uyku esnasında gülüyor ağlıyor göz kapakları hareket halinde ıııh ııııı benzeri sesler çıkarıyor derin derin nefes alıyor ve paaat diye uyanıyor bu normal mi geçici midir bu rüyalar yüzünden uyuyamaz olduk, uyuyor ama uyumuyor gibi sanki sürekli bir şeyler yaşıyor uykusunda🙄 bunu yaşayan var mı aranızda Sevgili anneler yazın lütfenn🙏