Merhaba hanımlar başına gelen varmıdır acaba cuma randevum var 15 ay önce normal doğum yaptım 2 ay önce doğum yerimde misket büyüklüğünde şişlik farkettim doktora gittim bartholin apsesi dedi 2 adet var biri biraz içerde onu alamam ama diğerini alayım dedi aldı diğeri biraz büyüdüğünde gel cerrahi işlemle alalım dedi şuan baya ele gelecek kadar büyük ve biraz ağrılı smear testi vermiştim 2 ay önce temizdi ama şuan biraz korkuyorum