Kızlar bebeğim düzeltilmiş 5,5 aylık. Desteksiz oturamıyor tabi, ama şu aralar sürekli ayağına basmak ( kalkmak) istiyor. Oturtmaya çalışıyorum güç verip kalkmaya çalışıyor. Merakıma koltuk kenarına tutturdum öyle duruyor 😑 hiç oturmak istemiyor, zaten devriliyor otururken. Normalmi böyle olması? Yoksa beli bişeysimi acıyo bunun otururken acaba. 🙄