Merhabalar hanimlar hamilelikte yolculuk hakkında ne düşünüyorsunuz şuan kendimi iyi hissediyorum 10+4 haftalık hamileyim 5 saatlik bir seyahat özel araba ile sizce riskli olur mu dokturuma danıştım yasak dedi ama ben iyi hissediyorum gitmek istiyorum araninda bu şekilde bı durum yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim