Ahlasm Merhaba arkadaşlar doktorum kan tahlili istedi bebeğimin alerji olmasından şupheleniyodu IgE testi yüksek çıkmış doktorum bir ay izin almış bu durumla karşılaşan varmı çok merak ediyorum