mimom_1 Kızlar bazen mamayı yiyo öyle uyuya kalıyo baya uğraşıyorum ama çıkarmıyo bu o an gazı olmadığı anlamınamı geliyor
Gizemkrl mimom_1 bazen zor cıkabılıyor o kendıde uyurken cıkarabılır mamadan sonra yan yatırrsanız bogulma tehlıkesı olmaz
Fatmaasaree mimom_1 aslında ben hep bu durumu gece yaşıyordum ama gaz sancısıda hiç yaşamadım çok şükür bir sonraki beslenmesinde gazı çıkıyordu ama
seymaasik Bizimki şuan 4 aylık ama 1-2 aylık döneminde öyleydik bizde. Rahat bi çocuktu gerçi ama onu rahatsız eden bişey de olmadığından uğraşmıyordum gazını çıkarmaya uykusu dağılıyordu