Streptekok Serum fizyolojik yaptım,otrivine sıkıp çekiyorum ama yine doluyor. Bide kusacak gibi oluo geri yutuyo yavrum 1 yaşında. Neden böyle sizce? Ne yapmam lazim
BelisMelis411 Streptekok bas ucuna ben soganı kesıp karanfıl batırıp oyle bıraktım suan eahat uyuyor burnu acık benımkıde oksuruyor burun tıkanıklıgı nedenıyleydı suanda ıyı cok sukur gunduzlerı hıc oksurmuyor yattıgında oksuruyor sadece. Deneyın ıtı gelır ınsallah
Yamacefeninannesi Streptekok büyük ihtimal balgamda var o sebeten kusacak gibi oluyir siz seruma devam edin birde ben bı.hemsire anneden gördüm ya kış da diyen belki olabilir ama günlük yağı aldım diğeri briws uğraştırıcı diye siz de göğsüne onu şurup pamuk koyabilirisniz üzerine olurda alerji durumuna önlem amaçlı bileğinde deneme yapabilirsiniz birde ne yastığına nane yağı yada okaliptüs yağı damlatiyorum
Klymeneninatlasi Streptekok eczanelerde bayb vack diye bir burun aspiratörü satılıyor inanılmaz etkili ben kullanıyorum oğlanın burnundan çıkanlara şok oldum tamamen burnunu ve genzini açıyor
Arasinannesiyim Streptekok Bizde böyleyiz alerjiden dolayi doktorukuz rhinfast die bir sprey verei onu sıkıp burun aspiratörü ile çekiyorum iyi rahatlatiyor
Ayazesra Canim instagramda dr.rifatcanozturk var o cok yararli dogal seyler paylasiyor burun tikanikligi icin bi göz at istersen
Klymeneninatlasi Arasinannesiyim ben yeni tanıştım keşke daha erken tanışsaymışım ama şimdi herkese şiddetle tavsiye ediyorum ☺️