Fulya-zey Bebeğim 3buçuk aylık, sürekli elleri ağzında çok salyası oluyor. Diş kaşıyıcılarını ne zaman vermeliyim? Şuan için erken midir? Zararı olur mu?
seymaasik Fulya-zey bizimkinin elinden düşmüyor. Nasıl zoru varsa yavrumun iyi geliyor diye düşünüyorum 🥹