Ariyaarya dün aşısını yaptırdık. 61 boy 5800 kg. Baş39 cm. 10 gün öncede çocuk Dr ölçümlerini yetrsiz bulduğunu söyledi 2aylık bebek ölçüler dedi kendimi inanılmaz yetersiz hissettim ve üzüldüm. Mama önerd. Saglık ocagında da aksine sağlıgı yerinde doğum kilosuna göre de iyi dediler mama vermememi meme reddi olbilecegini söylediler.gerçekten de öyle 2 gün mama aldı memeyi zor tutturdum 🙄
Kilo alımı yavaş ama maşallah çok haraketli algısı açık merakli bi bebek.