Bebeğim 2794 gr doğdu ve her ay 1 kilo aldı 4. Ay kontrolünde 6800 gramdı. 5. Ayda kontörle götürdüm menenjit aşısını sormak için. Kilosuna baktı ve sadece 200 gr almış 1 ayda. Doktor meyve tadımına başla dedi. Laktoz intoleransımız vardı başlarda hergün isal tarzında kaka yapmasına rağmen 1 kilo almıştı ama şuan 1 aydan fazla süredir 3 4 güne kaka yapmasına rağmen bu kadar az kilo almış. 6. Aya kadar relactaz damla kullanıp kontörle gidip laktoz hassasiyetine bakıp ek gıdaya öyle başlayacaktık. Fakat bugün başka doktora doğum yaptığım hastanedeki doktora götürdüm. Bu şekilde söyledi. Hemen laktoz teşhisi koyan Hacettepe hastanesine götüreceğim. Üzüldüm sütüm mü yeterli değil acaba? Hani sağlığı iyi fakat birden bu şekilde az kilo aldı sütüm mü az yoksa başka sıkıntı mı var bilemedim . Başına gelen var mı ne yapmalıyım? 1 kilo almaz biliyorum ama bu kadar da az alması üzdü beni.