BuzluKahve Ezgiiokay kaç aylık ki? Ben 38’de ilaç vermiyorum. Üzerini soyup ıslak bez koyuyorum, su içiriyorum veya dışarısı serinse çıkıp temiz hava aldırıyorum. Buna rağmen yarım saatte düşmezse veririm. (Her seferinde düştü bu arada, vermeme gerek kalmadı)
Mavi_Boncuk Ezgiiokay bir sakinleş önce mutkakw 2 saate düşer, düşmezse üstündekinleri çıkart zıbınla kalsın. Bizde yeni yaptırdık. Zıbınla durdu düştü.
Egemom21 Ezgiiokay Canım telaş yapma menenjit aşısı ağır bir aşı malesef duymuşsunuzdur kiminde hiç ateş yapmıyor kiminde 3 gün sürüyor bizde 3 gün sürdü 38’deydi hep sonuçta hastalık değil çok şükür aşının verdiği ateşten korkmayın bağışıklık kazanacak ne güzel. Siz elini yüzünü yıkayın calpol verdiyseniz bir sonra kinde fitil verebilirsiniz dönüşümlü
tospirikannesi Ezgiiokay 38.1 çok yüksek bir ateş değil calpol yeni içirdiyseniz etsi en az 15-20 dk sonra görmeye başlarsınız panik yapmayın 38.5 geçrse ılık duş aldırabilir ıslak bezle vucuduna kompres yapabilirsiniz ama şuanda korkmanıza gerekicek kadar yüksek değil sakinolun düşer mutlaka 4 saat boyunca ateş düşürücü bir daha vermeyin sakın