Selam kızlar, oğlum 29 aylık. Ataşehirde bir oyun grubuna gidiyoruz. Maltepe’de oturuyoruz. Kiddie n me gittiğimiz yer. Çok iyi bir ekip, oyunlar çok iyi, görsel olarak çocukları doyuruyor, sahibi çocuk psikoloğu ve çocukların gelişimini çok iyi takip ediyor. Yani çok memnunum. Ama fiyatları öyle artmış ki 😞 Alternatif oyun grubu arayışına girdim. Maltepe çevresinde önerilerinize açığım 🤍