Ayselkaracizmelli Bozay ben kullanıyorum hiç memnun değilim salla aparatları kırıldı hemen daha 1 ay oldu oğlumu koyalı ve kaliteli bir yerden aldım sağlam bişey değil ya o beşikle bence