Nehirk bugün doktora götürdüm.bogazına bsktı kızarıklık yada şişme yok dedi.cigerleride temz dedi.alerjik olabilir zatiten şurıp verdi alerjik olabilir dedi.10gün kullan eger geçmezse alerji testi ysparız dedi.akşam yatmadan yarım saat önce verirsin hem rahat uyur dedi.bukadar.bakalıö bu gece nasıl geçecek.ekstra evde burnunu fizyolojik serumla temizleyip.hava makinası aldım hava veriyorum.baş ucuna sogan dilimleyip koydum.oda nemlendiriciside çalışıyo pda.inş dua edelim yavrularımıza bi an önce iyileşsinler.teşekğr ediyorum bu arada.