Yusufhamza71 sonradan çıkmaz doğuştan olur ben öyle biliyorum doğar doğmaz bebeğimi kilo boy muayene eden ebemiz o an dil bağının olduğunu söylediler bize dil bagı olan bebegim örneğin göğsümü emerken yorulurdu biberon emziğini tam kavrayamazdı sürekli biii kavga içindeydi son olarakta dilini asla dışarı çıkartamazdı 40 mız dolunca hemen kestirdik bütün şikayetlerim bitti