Ess92 Aramızda Muğla’da el becerisi iyi, sezaryen için sonrasında rahat ettim, sıkıntı yaşamadım diyerek önerebileceğiniz kadın hastalıkları doktoru var mı?
Aysenur348f Ben doğumumu eğitim araştırmada yaptım. Burak sezgin di doktor. Ben gayet memnun kaldım. Ama tabi bu sizin acı eşiğinizle de alakalı. Ben çok çabuk ayaklandım. Sezeryan ağrısı hiç çekmedim diyebilirim. Ama şu an belimde önceden olan kaymaya bağlı ağrı var mesela kronik oldu ağrı. Her gün yataktan kalkmak ölüm.