Kızlar kreşe gidiyor kızım kreşte öğlen uykusu uyuyor ama eve gelince 9da değil 11lere çıktı uyku saati 9da yatağa gidiyor inanın bu akşam 2 saat yatakta döndü..sinir krizi geçirecektim zaten uykuyu sevmeyen bir çocuk,öğlende nasıl uyuyor diyorum biraz geç uyuyor diğerlerinden ama uyuyor diyorlar ama ben inanmıyorum kreşe bunu nasıl izah edebilirim açıkçası öğlen uykusunu bırakacak gibi geliyor bana ..uyku işkence çocuğa sanki tüm sinirlerim altüst …acaba çok mu uyutuyorlar?