Kızlar bebekli günleriniz nasıl geçiyor kendinize zaman ayırabiliyor musunuz benim bebiş 2 aylık oldu bugün duş alabildigim için kendimi mutlu hissediyorum kendime hiç zamam ayıramıyorum sizde durumlar nasıl yanınızda yardımcı olacak birileri varmı??