Tecrübeli anneler bilgi verebilir mi ? Bebeğim 5 aylık bugün saçlarınī sıfıra vurduk. Çok fazla dökülüyordu. Yatak içi hep kīl oluyor ve çok yutuyordu. En iyisi kesmek dedim. Daha fazla kıl yutmasın ve eşit temiz temiz uzasın diye. Ileri ki süreçte de yapmak yani aklının erdiğinde bebeği strese sokuyormuş. 5 ay bunun için uygun xaman oldu fakat saçlar gidince konak yapısı daha net görmüş oldum. Videolar yorumlar okudum bilgi sahibi oldum. Ama tecrübeli yaşamīş annelerden de tavsiye alabilir miyim ? Nasıl geçiyor, ne yapmak gerek ve ne kadar sürede geçiyor, tekrar ediyor mu. Rica ediyorum yanıltlarsanız mutlu olurum